andishe

andishe

andishe

andishe

ازبین بردن موهای زائد با پودر موبر

پودر موبر

استفاده از پودر موبر طبیعی برای از بین بردن موهای زائد شیوه موثری است تا از پوست شما با لطافت و ویژگی خاص محافظت کند و نتایج پایداری در بردارد و پوستی نرم و لطیف را برای شما ایجاد می‌کند.

Eliminate excess hair with shaving powder

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

از مزایای پودر موبر طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این پودر رأس سه دقیقه عمل می‌نماید و بسیار کم بو می‌باشد. از ویژگی های این پودر این است که هیچ گونه اسانس و مواد شیمیایی ندارد. مواد آن صد در صد طبیعی می‌باشد، هیچ گونه عارضه پوستی ندارد و بی ضرر است. کلیه قارچ‌های پوستی را که در نقاط مرطوب بدن رشد می‌کنند را از بین می‌برد و این قارچ‌های ذره بینی را با پودر موبر طبیعی می‌توان از بین برد. رنگ پوست را شاداب، لطیف و با طراوت می‌کند.

در زمان مصرف خشک یا تر بودن بدن فرقی ندارد و حتی توصیه می‌شود در هنگامی که بدن عرق دارد ابتدا دوش بگیرید تا عرق بدن پاک شود و سپس از پودر موبر استفاده کنید تا اسید عرق باعث سوزش پوست نشود که در این صورت با توجه به خیس بودن بدن باید خمیر را مقداری سفت‌تر درست کنید تا روی پوست بماند و نلغزد.

پس از استفاده از بعضی وسائل موبر مانند تیغ، سر موها با نگاه میکروسکوپی به حالت دو شاخه و موخوره می‌شود و در زمان رشد مو باعث گیر کردن مو در زیر پوست و در نتیجه به وجود آمدن دانه و جوش می‌شود که استفاده از پودر موبر طبیعی سر موها را نرم و یک شاخه می‌کند و در زمان رشد هیچ گونه مشکل دانه زدن و جوش در زیر پوست را نخواهید داشت.چنانچه لطافت بیشتری برای پوست خود خواهانید می‌توانید پس از مصرف پودر موبر به بدن خود حنا بزنید.
از بین بردن موهای زائد با پودر موبر مخصوص بانوان می تواند راحت ترین روش برای خانم های عزیز باشد.

علت وجود موهای زائد


هر غذایی که می خوریم تولید مواد زائدی کرده که بخشی از آن بصورت بخار است.
این بخار نیاز به مجرای خروج دارد و موهای بدن باعث باز ماندن پوست و خروج بخارات اضافی بدن خواهد شد.
اگر دستمان را درون پلاستیک کنیم بعد از دقایقی عرق خواهد کرد.
این عرق به دلیل خروج و سرد شدن بخار بدن است.
در صورت نداشتن مو، منافذ پوست بسته شده و بخارات بدن دفع نمی شود.
دفع نشدن بخارات بدن باعث جمع شدنشان در بدن شده و به مرور بیماری هایی پدید می آورد مانند سردردها و سنگینی سر و آبریزش بینی و خلط و غیره

علت بعدی وجود موهای بدن، باز هم برای دفع مواد مضر بدن است.
هر غذایی که می خوریم باید چهار هضم را طی کند.
در مرحله سه و چهار فضولاتی از غذا ایجاد می شود که بخشی از آن ها غذای ناخن و موهاست.
پس موهای بدن از مواد زائد تغذیه می کنند.
باز هم نبود مو باعث تجمع فضولات بدن و بیمار شدن خواهد شد.
بخشی از مواد زاید بدن که حالتی جامد و سفت دارد، زیر موها جمع می شود.
ما در طول روز کارهایی می کنیم که باعث تکان خوردن موهای بدن می شود.
این تکان خوردن منجر به حرکت فضولات جمع شده در زیر پوست و مو شده و به دفع آن ها کمک می کند.
حرکت موها با شانه کردن، خاراندن، نشستن و غیره ایجاد می شود.

ازبین بردن موهای زائد با پودر موبر

بهترین راه حل برای رفع موهای زائد شما: ما یک پودر از بین بردن مو های زائد ممتاز برای مردان و زنان را برای شما آورده ایم که استفاده از آن آسان است، نتایج فوری به ارمغان می آورد و موهای زیر پوستی را از بین می برد. ارگانیک، گیاهی، بدون پارابن و کاملا طبیعی. ماسک حذف مو به راحتی قابل استفاده است و به طور موثر موها را در چند دقیقه از بین می برد.

بدون مواد شیمیایی سخت مانند کرم ها: استفاده از ماسک برای رفع موهای زائد می تواند منجر به رنگدانه و لکه های تیره شود. ما از انواع خاک رس، گیاهان و نمک استفاده می کنیم که pH محصول را افزایش می دهد تا آن را بسیار ایمن کند. رفع موهای زائد ما غنی از مواد فعال است و تماس بین موهای بدن و ریشه را نرم می کند تا موهای بدن به راحتی شکسته شوند.

بی عیب و نقص: ماسک رفع موهای زائد ما برای زیر بغل، خطوط بیکینی، بازوها و پاها برای زنان و مردان کار می کند. با استفاده از ماسک موهای زائد ما بی عیب و نقص خود را صاف و نرم کنید!

راحت: برای صرفه جویی در وقت گرانبهای خود و هدر ندادن آن در سالن، از ماسک حذف موهای ارگانیک ما استفاده کنید. از رفع موهای زائد بدون دردسر و بدون دردسر در خانه لذت ببرید. بسیار انعطاف پذیر برای حذف آسان موهای زائد. این یک پودر موثر و با کیفیت عالی برای رفع موهای زائد است که موها را با خیال راحت و به آرامی از بین می برد.

بهترین برای پوست های حساس: این بهترین برای پوست های حساس است زیرا غنی شده با چریش و رازیانه است که به مرطوب کردن و تسکین پوست شما کمک می کند.

تاخیر در رشد مو: با محصول ما نه تنها موها را از بین می برید، بلکه پوست خود را نیز مرطوب می کنید و رشد موهای جدید را به تاخیر می اندازید. سپس از احساس صافی ابریشمی بی عیب و نقص در همه جا لذت ببرید.

در مورد پودر های موبر

محلول طبیعی و ارگانیک برای موهای زائد. پوناتارام برای رفع موهای زائد بدن ما بهترین است. این پودر موهای زائد یک محصول عالی برای رفع موهای زائد یکی از موثرترین و باکیفیت ترین محصولات رفع موهای زائد می باشد که بدون عارضه و سوزش پوست است.بدون سوزش و درد

اگر شما فردی هستید که به دنبال یک محصول ایده آل هستید که بتواند تمام مشکلات را از دغدغه رفع موهای زائد شما دور کند، این یک انتخاب عالی است. این یک پودر موثر و با کیفیت عالی برای رفع موهای زائد است که موها را با خیال راحت و به آرامی از بین می برد

این به شما امکان می دهد رفع موهای زائد را در خانه انجام دهید. پودر موبر حتی کوچکترین موها را بدون ایجاد درد از ریشه پاک می کند. این محصولی است که ارزش سرمایه گذاری را دارد، موها را با خیال راحت و به آرامی از بین می برد

چه بخواهید شریک یا قرار خود را تحت تأثیر قرار دهید یا نگاهی تمیز به باشگاه یا استخر نشان دهید، پودر موهای زائد تیزبر به شما کمک می کند تا بازی آرایش خود را ارتقا دهید. اکنون می‌توانید موهای زائد بدن را بدون بریدگی، تنها در 5 دقیقه از بین ببرید. برای از بین بردن موهای سینه، پشت، شانه ها، بازوها، زیر بغل و پاها ایده آل است.

پودر موهای زائد یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد از بدن شما است. این پودر به از بین بردن موها بدون درد کمک می کند. این پودر به از بین بردن ملایم موها کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده نمک های اسید تیوگلیکولیک و اسیدهای تیولاکتیک هستند. این ترکیبات پیوندهای دی سولفید موجود در کراتین را می شکند و همچنین مو را هیدرولیز می کند تا به راحتی از بین برود.

 پودر موهای زائد تیزبر یک راه حل دائمی ازبین بردن موهای زائد برای همیشه از بدن شما است. این پودر به از بین بردن موها بدون درد کمک می کند. این پودر به از بین بردن ملایم موها کمک می کند. این پودر موهای زائد را با توجه به مصرفتان در یک کاسه بریزید و سپس چند قطره آب به آن اضافه کنید و خمیر غلیظی از آن درست کنید و روی آن قسمت از بدن خود بمالید که می خواهید موهایتان را بردارید.

احتیاط: آن را روی صورت استفاده نکنید. لطفاً این خمیر را با استفاده از برس یا دستکش بمالید و همچنین زیور آلات خود را قبل از استفاده بردارید.

 

نحوه استفاده از پودر موبر:

نحوه استفاده از پودر موبر ، مقدار کافی پودر موبر را در یک کاسه با آب کافی مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید.

روی موهای بدن بمالید و همچنین مطمئن شوید که تمام موها به درستی پوشانده شده اند.

بگذارید 2-3 دقیقه بماند تا کاملا خشک شود.

کاملاً با آب ساده بشویید و خشک کنید.

 

ویژگی های کلیدی:

حذف موهای زائد بدون درد و همچنین بدون دردسر تنها در چند دقیقه

ساخته شده با مواد طبیعی تسکین دهنده پوست

با استفاده منظم رشد موهای بدن را کاهش می دهد

عاری از مواد شیمیایی مضر

بسیار ملایم روی پوست

برنامه آسان و سریع

به طور طبیعی پوست را لایه برداری می کند و همچنین پوست را روشن می کند.

پوست را نرم و ابریشمی صاف می کند.

دیگر خبری از سوختگی یا بثورات با تیغ نیست.

 

چرا پودر موهای زائد

بهترین ترکیب از مواد طبیعی برای نگرانی های خاص زیبایی و سلامتی

فاقد سولفات، پارابن، اسلیکون و همچنین سایر مواد مضر

شفافیت پوست

مناسب برای انواع پوست

روی حیوانات آزمایش نشده است

100% گیاهی

 

استفاده از پودر موبر در ناحیه تناسلی خطرناک است؟

نکات استفاده از پودر موبر ، پودرهای موبر دارای مواد شیمیایی قوی هستند که مو را از بین می برند و در صورتی که درست استفاده نشوند، می توانند باعث ناراحتی و سوزش شیمیایی شوند. با این که استفاده از پودر موبر برای ناحیه تناسلی ایمن است، توصیه می کنیم اقدامات احتیاطی زیر را برای کاهش احتمال بروز هرگونه عوارض جانبی ناخواسته انجام دهید:

– ابتدا ناحیه تناسلی را تمیز کنید: توصیه می کنیم ابتدا ناحیه را تمیز کنید تا بتوانید با استفاده از محلول شیمیایی کمتری همان نتایج را بدست آورید. کمتر استفاده کردن از ماده به کم شدن تحریک کمک می کند.

– زمان استفاده از پودر موبر را هوشمندانه انتخاب نمایید: و حتما از دستورالعمل های نوشته شده بر روی بسته بندی پودر موبر اطاعات و رعایت کنید و هیچ گاه بیشتر از زمان توصیه شده موبر را بر روی پوست خود نگه ندارید تا دچار سوختگی و حساسیت نشوید.

– حواستان به زخم های بر روی بدنتان باشد: در صورت داشتن هر گونه زخم باز (مانند بریدگی با تیغ) صحیح است که از پودر های موبر استفاده نکنید چون که احتمال ایجاد شدن حساسیت در این قسمت ها بیشتر است.

پودر موبر برای صورت خوب است یا خیر؟
از آن جا که ممکن است برخی از افراد به انواع روش های از بین بردن موهای زائد حساسیت داشته باشند، دور از تصور نیست که به پودرهای موبر نیز حساسیت داشته باشند. به همین دلیل در تجربه کردن اولین بار استفاده از پودر موبر در ابتدا بهتر است آن را بر روی سطح کمی از ساعد دست خود امتحان نمایید. اگر متوجه بروز خارش، قرمزی و سوختگی در آن قسمت نشدید می توانید از پودر موبر استفاده کنید. درباره کاربرد پودر موبر برای صورت بهتر است یاداور شویم بر روی بسیاری از جعبه های پودرهای موبرنوشته شده است که استفاده از آن جهت از بین بردن مو های صورت و بدن مجاز است. اما همه ما می دانیم پوست صورت نسبت به پوست نواحی دیگر بسیار نازک تر، لطیف تر و حساس تر است. بنابراین استفاده از پودرموبررا برای صورت توصیه نمی کنیم. 
اما پودرهای باکیفیتی به بازار عرضه شده اند که پس از تحقیق و بررسی و اطمینان از نتایجی که افراد دیگر در استفاده از آن داشته اند، می تواند منجر به استفاده از بهترین پودر موبر صورت شود. در این خصوص ابتدا می بایست خمیر آماده شده را بر روی قسمت کوچکی از سطح پوست صورت قرار دهید و پس از گذشت چند دقیقه آن را پاک کرده و سپس آبکشی کنید. باید دقت داشته باشید بعد از از بین بردن موهای زائد صورت با کمک پودر موبر به هیچ وجه صورتتان را با لیف نشویید و آن را به آرامی با حوله لطیف خشک کنید. پس از گذشت یک روز اگر هیچ مشکل و عارضه ای مانند سوختگی، قرمزی و خارش به وجود نیامد می توانید از بهترین پودر موبر صورت که حتما دارای برند معتبری است، استفاده کنید.

فوائد پودر موبر

فوائد پودر موبر 

در این مقاله به بررسی فوائد پودر موبر می پردازیم. پودر موبر سبب اهمیت فراوان آن بین مصرف کنندگان شده است و از طرفی به دلیل ضدعفونی کنندگی بالا و خواص درمانی روز به روز بر استفاده کنندگان آن افزایش پیدا می کند. پودر موبر برای از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل فوائد پودر موبر استفاده آن بسیار رایج می باشد.
نوره یکی از پودرهای موبر قدیمی می باشد که دارای خواص زیادی می باشد و مواد تشکیل دهنده آن آهک و... می باشد. ترکیب اصلی ساخته شده پودر موبر، کلسیم هیدروکساید و هیدروکسید سدیم تیوگلیکولات می باشد. این ترکیب ها باعث شکسته شدن کراتین که موها از آن ساخته شده اند، می گردد. این پودر ها یکی از راحت ترین روش ها برای از بین بردن موها می باشند، اما در واقع مو را از ریشه جدا نکرده و به شکل سطحی باعث از بین رفتن آن می گردند. به طور معمول رشد مجدد موها بعد از 4 تا 5 روز شروع می گردند.

Benefits of shaving powder

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات با ما در ارتباط باشید

تماس با ما


فوائد پودر موبر برای بدن

در ادامه به فوائد آن و استفاده از پودر بدون بو که سبب تشویق افراد به استفاده از آنها می گردند. برای از بین بردن موهای زائد بدن بهترین راه از هر جهت استفاده از نوره و پودر موبر بدن می باشد. از جمله این محصولات می توان به پودر موبر مخصوص بانوان اشاره کنیم.
دارای خواص سفید کنندگی پوست است.
رفع موهای زائد بدن و کم رشد شدن آنها می شود.
دارای خواص ضد سرطانی است و مانند شیمی درمانی و رفع بیماری ها عمل می کند.
استفاده آسان
دردناک نبودن و موثر بودن
از جهت اقتصادی به صرفه
قابل استفاده بودن برای تمام اعضای بدن در صورت نداشتن حساسیت
سرعت رشد موها در مقایسه با تراشیدن کاهش می یابد.
بعضی تحقیقات نشان داده است که استفاده مداوم از موبرها، باعث نازکی موها می شود.
در مدت زمان کوتاهی می توانید موهای زائدتان را از بین ببرید.


پودر موبر تیزبر مخصوص بانوان

پودر موبر تیزبر مخصوص بانوان

با توجه به حساسیت بیشتر پوست بانوان مخصوصا در ناحیه صورت ، این محصول با فرمولاسیون مخصوص پوستهای حساس ، جهت موبری صورت و بدن ، تولید و ارائه شده است.

برای ایجاد نرمی و لطافت بیشتر پوست بعد از موبری ، لوسیون بعد از موبری نیز در بسته بندی این محصول قرار دارد که باید بر روی نواحی موبری شده ، استفاده شود.

مزیت استفاده از پودر موبر علاوه بر ضد قارچ و ضد باکتری بودن ، عدم رشد زیر پوستی مو و تیز نشدن سر مو می باشد که در استفاده از تیغ یا اپی لیدی ، بسیار رایج می باشد.

Shaving powder for women

رفع موهای زائد بدن

رفع موهای زائد بدن؛ راهنمای حذف موهای زائد

موهای بدن ناشی از لباس‌ها، بیکینی یا موهای صورت گاهی اوقات می‌توانند آزاردهنده باشند. ممکن است بخواهید پوست شما در شب آماده سازی یا در زندگی روزمره ظاهری بدون مو و صاف تر داشته باشد. چندین روش وجود دارد که می توانید برای این کارها  امتحان کنید. هنگامی که می خواهید موهای زائد را بردارید، ممکن است در بین راه های از بین بردن موها بلاتکلیف باشید و مطمئن نباشید که کدام یک مناسب تر است. برای رفع موهای زائد ابرو، سبیل و بدن از روش های مختلفی استفاده می شود که هر روشی به خودی خود کاربردها، مزایا و معایب متفاوتی دارد. نکته مهم این است که مسیری را انتخاب کنید که متناسب با زمان، پوست و نتیجه ای که می خواهید به دست آورید. بنابراین، می توانید در اسرع وقت به پوست ابریشمی که رویای آن را دارید، برسید و از پوستی نرم لذت ببرید. در این مرحله، تیزبر کمردبا استفاده از محصولات آسان و مناسب برای انواع پوست و نیازها آماده است تا از شما حمایت کند!

 x/رفع موهای زائد بدن

تیزبرکمرد یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده های موم اپیلاسیون، پودر موبر و کرم موبر 

تماس با ما

دردناک ترین روش های رفع موهای زائد

خلاص شدن از شر موهای زائد اغلب یک بازی دوگانه است: بدون درد یا سریع؟ صرفه جویی طولانی مدت یا روز؟ ما سعی می کنیم با جستجوی پاسخ این سوالات در میان روش های متعدد، روش مناسب خود را پیدا کنیم. در واقع، مزایا و معایب روش ها در برخی از نکات مهم مفید است، در حالی که برخی دیگر نیاز به چشم پوشی دارند . زیرا در حال حاضر امکان اپیلاسیون طولانی مدت اما بدون درد وجود دارد.

 

موم بدن

این به خاطر درد اپیلاسیونش معروف است که نسل‌ها از آن استفاده می‌شود و ترجیح می‌دهند از شر موهای زائد خلاص شوند. این امر را با استفاده سریع، ایجاد حس صاف برای حدود 3 هفته و به طور کلی مقرون به صرفه بودن جبران می کند. درد اپیلاسیون نیز می تواند در مناطق مختلف و با توجه به وضعیت موها متفاوت باشد. به عنوان مثال، ناحیه بیکینی ممکن است به درد اپیلاسیون حساس تر باشد یا اگر موها بیش از حد بلند باشند، ممکن است باعث درد بیشتر شود.

 

از بین بردن موهای زائد با موم

اپیلاسیون که یکی از قدیمی‌ترین روش‌هایی است که برای از بین بردن موها استفاده می‌شود، گزینه‌ای است که با از بین بردن موها از ریشه، ماندگاری طولانی‌ترین صافی را ایجاد می‌کند. اگرچه باعث ایجاد درد خفیف در طول عمل می شود، اما اثرات طولانی مدت آن همیشه اپیلاسیون را جذاب می کند. می توانید برای اپیلاسیون به سالن های زیبایی مراجعه کنید که باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و کاهش موها به مرور زمان می شود یا می توانید با محصولات کاربردی نوار چسب تیزبر کمرد به نرمی اپیلاسیون در راحتی خانه خود برسید. نوارهای موم بدن تیزبر کمردراه حل های موثری را در مدت زمان کوتاهی با قفسه بندی فرآیندهای طولانی آماده سازی و کاربرد موم قند سنتی ارائه می دهند.

برای اپیلاسیون موهای زائد، نوارهای موم موبر تیزبر کمرد را جدا کنید که با تکنولوژی به راحتی قابل استفاده هستند. به ناحیه‌ای که می‌خواهید موها را در جهت رویش مو بردارید، به ‌خوبی بچسبانید و سپس نوار مومی را به سرعت با یک حرکت بکشید.

پس از انجام عمل، ذرات موم باقیمانده روی پوست را با دستمال‌های پاک‌کننده فرمول که از بسته‌بندی بیرون می‌آیند و با بوی مطبوع میوه‌های قرمز برای حواس و با خاصیت مرطوب‌کنندگی برای پوست مفید است، تمیز کنید.

برای جلوگیری از تحریکاتی که ممکن است در فولیکول‌های مو ایجاد شود و بعد از اپیلاسیون حساس می‌شوند، مراقب باشید که از خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنید و حداقل تا ۲۴ ساعت از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند دئودورانت و عطر استفاده نکنید.

اگر برای اولین بار است که اپیلاسیون می کنید یا عصبی می شوید، هم می توانید با موسیقی ملایم و شمع های معطر خود را نوازش کنید و هم آیین از بین بردن موها را به اوقات خوشی تبدیل کنید.

 

a/رفع موهای زائد بدن

روشی بدون درد: کرم موبر

استفاده از کرم موبر که بی‌دردترین روش از بین بردن موهای زائد هستند، سابقه بسیار قدیمی‌تری از حد انتظار دارند. در طول تاریخ، درمان هایی برای موهای ناخواسته با ترکیبی از موادی که در هنگام ریزش مو به پوست آسیب می رساند، جستجو شده است. خوشبختانه امروزه محصولات موبر تیزبر کمرد با فرمول هایی وجود دارد که ضمن از بین بردن مو، پوست را مرطوب و از آن مراقبت می کند. اسپری‌ها و کرم‌ موبر با فرمول‌های معطر و قابل استفاده آسان، شما را قادر می‌سازد تا در مدت زمان کوتاهی در ناحیه‌ای که می‌خواهید موهایتان را از بین ببرید، به نتایجی صاف و درخشان برسید. خانواده موبرهای تیزبر کمرد با داشتن آلوئه ورا و ویتامین E که مخصوص پوست های حساس است، موهای زیر پوست را ضعیف کرده و باعث ریزش آنها می شود. بنابراین، برخلاف تیغی که با کوتاه کردن موها از بالا، موها را سفت می کند، می توانید تا 2 برابر بیشتر از پوست ابریشمی لذت ببرید. علاوه بر این، کاربرد آن حداقل به اندازه یک تیغ عملی است.

قبل از برداشتن مو با کرم موبر صورت و بدن، ناحیه کوچکی از پوست را امتحان کنید و 24 ساعت صبر کنید. پس از اطمینان از عدم واکنش پوست به کرم، می توانید با رعایت دستورالعمل روی بسته بندی، با خیالی آسوده از محصول استفاده کنید.

اسپری یا کرم موبر انتخابی خود را روی ناحیه مورد نظر بمالید و 5 دقیقه صبر کنید. سپس با کمک کاردک موجود در بسته، قسمت کوچکی را بردارید. اگر موها در حال تمیز کردن هستند، محصول را کاملا از روی پوست خود جدا کرده و به آرامی با آب فراوان بشویید.

اگر تا به حال موهای خود را پاک نکرده اید، می توانید محصولات موبر را برای اولین تجربه بدون درد و راحت تر انتخاب کنید. خانواده حذف موهای زائد تیزبر کمرد با انواع پودر موبر بدن و انواع قابل استفاده در حمام همیشه همراه شماست تا نتیجه ای موثر و پوستی صاف داشته باشید.

 

اپیلاتور

اپیلاتور که روشی است که مانند اپیلاسیون موها را از ریشه پاک می کند، برای کسانی که خواهان اثری سریع و ماندگار هستند ترجیح داده می شود. با این حال، ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید زیرا بسیاری از موها به طور همزمان برداشته می شوند، مانند اپیلاسیون. اگر به استفاده از دستگاه عادت ندارید، ممکن است مجبور شوید بارها و بارها از همان مناطق عبور کنید. از آنجایی که یکی از ترفندهای اپیلاسیون بدون درد، اپیلاسیون زیر دوش است، می توانید اپیلاتور مرطوب و خشک را انتخاب کنید که به راحتی می توانید از آن در حمام استفاده کنید. این امر خطر تحریکات پوست را کاهش می دهد.

 

موچین

به همین دلیل نمی توان روش موچینی را که با همان منطق اپیلاتور عمل می کند اما یکی یکی روی موها مداخله می کند، روی نواحی بزرگ اعمال کرد. با این حال، می توان آن را برای تعداد کمی از موهای صورت و بدن ترجیح داد. از آنجایی که موها را از ریشه می گیرد، مدت زیادی طول می کشد تا دوباره رشد کنند. می توان گفت نسبتا تند است.

 

نخ

نکته ای که در روش نخ باید به آن توجه کنید، که می توان گفت با موچین نیز دردناک است، این است که خودتان را به استادان بسپارید یا اگر خودتان این کار را انجام می دهید مطمئن شوید که در این کار خوب هستید. بنابراین، دردی که احساس خواهید کرد می تواند به حداقل برسد.

 

لیزر

در لیزر که روش دیگری برای از بین بردن دائمی موهای زائد است، انرژی نور به فولیکول های مو وارد شده و رشد آنها متوقف می شود. لیزر روش بسیار موثری است، اما باید توسط متخصصان انجام شود و ممکن است کمی دردناک باشد، اگرچه در افراد مختلف متفاوت است. برخی از افراد تقریبا هیچ احساسی ندارند، در حالی که برای برخی دیگر، کمی فشردن در طول جلسات مورد نیاز است.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد که به ویژه در 10 سال اخیر در کشور ما رواج زیادی پیدا کرده است، یکی از گزینه های رهایی از موهای زائد است. کاربردهای لیزر در اصل فرآیند کاهش مو با سوزاندن ریشه موها هستند. اگرچه ممکن است با این جنبه جذاب به نظر برسد، اما لیزر موهای زائد روشی است که نیاز به مراقبت، دانش و تجربه دارد. این روش که برای هر نوع پوست و ساختار مویی مناسب نیست، اگر توسط متخصصان انجام نشود، می تواند باعث سوختگی جدی و آسیب دائمی پوست شود. اگر می خواهید این روش پرتویی را امتحان کنید که برای پوست های حساس توصیه نمی شود، باید از قبل تحقیق کنید و مراقب افراد غیر قابل اعتماد باشید.

 

مقالات پیشنهادی :

ترکیبات پودر موبر

پودر موبر مخصوص بانوان

چگونه موهای زائد را از بین ببریم

اصلاح

اگر هدف شما از بین بردن موهای زائد بدون درد است، اصلاح ممکن است برای شما مناسب باشد. اما اگر به دنبال نرمی با ماندگاری بیشتر از چند روز هستید، انتخاب متفاوت است. تا زمانی که هنگام انتخاب اصلاح و انجام فرآیند اصلاح در جهت رشد مو، خود را با دقت کوتاه نکنید، احساس درد نخواهید کرد و می توانید تحریک را به حداقل برسانید. اما آماده باشید که این کار را هر 1-2 روز تکرار کنید. زیرا در این روش موها از ریشه گرفته نمی شوند.

 

رفع موهای زائد با تیغ

بسیاری می توانند تیغ را سریع ترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد بدانند. با توجه به اینکه موم سنتی با نوارهای موم عملی جایگزین می‌شود و کرم‌های موبر موهای زائد را در کمتر از 5 دقیقه از بین می‌برند، می‌بینید که این استدلال مانند گذشته قوی نیست. البته استفاده از تیغ یکی از گزینه های رفع موهای زائد است که می توانید انتخاب کنید. با این حال، در طول استفاده باید مراقب باشید و برای تحریک طولانی مدت و موهای زیر پوستی آماده باشید.

قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که تیغی که برای رفع موهای زائد استفاده می کنید تمیز و زنگ زده نباشد.

تیغ موها را از روی سطح بریده و آنها را کوتاه می کند. بنابراین هر چقدر هم که مراقب باشید، بریدگی های کوچک و قرمزی ناشی از اصطکاک در هنگام استفاده روی پوست ایجاد می شود.

موهای بریده شده از سطح در یک دوره کوتاه 1-2 روزه رشد می کنند. این ممکن است شما را ملزم به تکرار مکرر فرآیند اصلاح کند.

تیغ‌هایی که بارها و بارها استفاده می‌شوند می‌توانند باعث ضخیم شدن موهایی که بریده‌اند و انتهای مخروطی آن‌ها در زیر پوست پیشرفت کرده و موهای زیر پوستی را تشکیل دهند. اگر نمی خواهید فولیکول های مو ملتهب و پوست مستعد آکنه داشته باشید، باید به استفاده و دفعات استفاده از تیغ دقت کنید.

 

با تیزبر کمرددر خانه از شر موهای زائد خلاص شوید

اگر ترجیح می دهید موهای بدن خود را بردارید و به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر موهای زائد متناسب با سبک زندگی و نوع پوست خود هستید، می توانید به راحتی از میان طیف وسیع محصولات تیزبر کرد، موردی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. برای اثرات طولانی مدت، می توانید نوارهای موم تیزبر کمردرا انتخاب کنید که حتی موهای 1.5 میلی متری را از ریشه جدا می کند. اگر به دنبال روشی سریعتر و بدون درد هستید، می توانید با استفاده از محصولات مرطوب کننده خانواده موبرهای تیزبر کرد، از مراقبت از پوست خود در هنگام از بین بردن موهای زائد لذت ببرید.

تیزبر کمردبا موادی که مخصوص پوست‌های حساس تولید شده است، فرمول‌های تولید شده با روغن‌های طبیعی که پوست را تغذیه می‌کند و محصولات کاربردی که با آگاهی از ارزش زمان طراحی شده‌اند، شما را به نتایج حرفه‌ای دعوت می‌کند که می‌توانید در خانه خود به آن برسید. با محصولات تیزبر کمردکه با مراقبت از ناحیه‌ای که موها از بین می‌روند، لطافت را با پوستی ابریشمی پوشانده‌اند، می‌توانید در هر زمان و هر مکان، پوست نرمی را که آرزویش را دارید داشته باشید.

پودر موبر بدن

پودر موبر بدن ؛ بهترین نوآوری در موهای زائد

پودر موبر تیزبر یک نوآوری در رفع موهای زائد است هدف ما از تولید پودر موبر تیزبر تولید وسیله ای برای رفع موهای زائد بود که از اشکالات سایر روش های اپیلاسیون و لیزر و ... جلوگیری کند.

 

d/پودر موبر بدن

تیزبرکمرد یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده های موم اپیلاسیون، پودر موبر و کرم موبر 

تماس با ما

حذف موهای زائد با تراشیدن باعث حذف تهاجمی لایه‌های بیرونی پوست می‌شود که می‌تواند منجر به واکنش‌هایی با قرمزی و سایر اشکال تحریک شود. بریدگی های ناشی از اصلاح اغلب بارها و بارها در یک مکان اتفاق می افتد، می تواند حذف موهای زائد را دشوارتر کند و به ظاهر نامناسب بدن منجر شود. تیغ موهای سطح پوست را بریده و به همین دلیل است که موهای بدن به سرعت رشد می کنند و ضخیم تر، تیره تر و تیزتر به نظر می رسند. به گفته مشتریان ما، اصلاح رشد موهای بدن را تحریک می کند. برای از بین بردن موهای زائد در نواحی صمیمی، بهتر است از اصلاح خودداری شود، زیرا پوست آن نواحی حساس ترین و مستعد قرمزی، جوش و بریدگی است.

 

استفاده از کرم موبر

کرم موبر به طور سنتی با استفاده از مواد شیمیایی مختلف ساخته می شود و بنابراین یک وسیله کاملاً تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد است. استفاده از چنین کرمی PH پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد که می تواند باعث تحریک، جوش و قرمزی پوست شود. سپس پوست به زمان زیادی نیاز دارد تا سطح pH خود را متعادل کند. به دلیل مواد شیمیایی خشن، کرم موبر برای استفاده در نواحی صمیمی، به عنوان مثال ناحیه بیکینی، مناسب نیست، زیرا می تواند باعث تحریک و حتی عفونت شود. مواد تشکیل دهنده کرم های رفع موهای زائد عمدتاً زیست تخریب پذیر نیستند و کرم های سنتی معمولاً بوی نامطبوعی دارند، علیرغم اینکه حاوی رایحه هایی هستند که علاوه بر آن پوست را با مواد حساسیت زا تحت فشار قرار می دهد.

 

از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون یا اپیلاسیون قندی نوعی اپیلاسیون است. این روش برای از بین بردن موها از ریشه است و برای پوست بسیار سفت است که می تواند منجر به قرمزی و جوش شود. موهای بدن که بعداً دوباره رشد می‌کنند برای شکستن پوست بسیار نرم هستند که می‌تواند منجر به رشد موهای عفونی شود. این روش اپیلاسیون معمولا به شدت دردناک است و برای نواحی صمیمی مناسب نیست.

 

لیزر موهای زائد یکی دیگر از انواع اپیلاسیون است. این روش که به طور کلی در سالن های تخصصی انجام می شود، بدون از بین بردن ریشه موها را از بین می برد. این یک روش بسیار گران و طولانی مدت (6-8 جلسه) است و با گذشت زمان موهای بدن دوباره رشد می کند. دستگاه های لیزر موهای زائد برای مصارف خانگی بی اثر هستند.

 

پودر موهای زائد ملایم تیزبر با استفاده از مواد طبیعی تولید شده و هم برای پوست کاربر و هم برای محیط زیست ملایم است. از بین بردن موها ساده است. ابتدا پودر را با آب مخلوط کنید، آن را روی پوست بمالید، چند دقیقه صبر کنید تا اثر کند و سپس با آب بشویید. بوی نامطبوع ندارد زیرا ترکیبات آن همه طبیعی هستند و به دلیل سازگاری با پوست، بهترین گزینه برای رفع موهای زائد در نواحی صمیمی، به ویژه ناحیه بیکینی است. بدون درد است، ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد و موهای تازه روییده بدن آنقدرها ضخیم نیستند. محصولی سازگار با محیط زیست

 

استفاده از پودر موبر

خلاص شدن از شر موهای زائد به طور طبیعی ممکن است دست نیافتنی به نظر برسد، اما در مقایسه با اپیلاسیون ساده ترین و بدون درد است.

 

پودرهای موهای زائد طبیعی ترکیبی از پودرهای ساخته شده از مواد طبیعی هستند که به حذف موهای زائد هنگام استفاده روی پوست کمک می کنند. این پودرها به طور کلی حاوی موادی هستند که از طبیعت مانند پودرهای ریشه، گیاهان، مواد معدنی، خاک رس و اسانس ها به دست می آیند.

 

آنها برای از بین بردن طبیعی مو بدون نیاز به مواد شیمیایی خشن یا تیغ کار می کنند. این رویکرد طبیعی می تواند نه تنها موها، بلکه هرگونه کثیفی یا عرق زیرین را که در فولیکول ها گیر کرده است را از بین ببرد و در نتیجه پوستی نرم تر و نرم تر داشته باشد.

 

پودرهای طبیعی حذف موهای زائد حاوی مواد طبیعی هستند و یک گزینه محبوب حذف موهای زائد "بدون مواد شیمیایی" هستند زیرا هیچ ماده شیمیایی خشن در آنها استفاده نمی شود.

 

اپیلاسیون که توسط زنانی که طرفدار پوست صاف تر هستند و حذف مو توسط ریشه آن ترجیح داده می شود، ممکن است رقابت با محبوبیت رو به رشد جایگزین های طبیعی را دشوار بدانند.

 

با این حال، روش های طبیعی برای سلامت پوست مفید هستند و همچنین خطرات ناشی از تماس با مواد شیمیایی سمی موجود در کرم ها و لوسیون های موبر را به حداقل می رساند.

 

در محصولات رفع موهای زائد به دنبال چه چیزی باشید

a/پودر موبر بدن

نوع حذف

هنگامی که به دنبال محصولات حذف موهای زائد هستید، باید در نظر داشته باشید که چه نوع حذفی را ترجیح می دهید یا می خواهید امتحان کنید. تیغ ها، کرم های موبر، درمپلن ها، واکس ها و سیستم های IPL وجود دارند که به روش های مختلفی برای از بین بردن موها کار می کنند. مزایا و معایب برای هر نوع فرآیند حذف وجود دارد.

 

استفاده از تیغ ها راحت، مقرون به صرفه و سریع است، اما نتایج آن مدت زیادی دوام نمی آورد و برخی از افراد ممکن است با استفاده از تیغ در نواحی حساس شرمگاهی یا صورت خود دچار موهای زائد یا جوش شوند. استفاده از کرم های رفع موهای زائد زمان زیادی می برد، اما می توانند نتایج ماندگارتری داشته باشند. با این حال، آنها را نمی توان در نواحی حساس تر شرمگاهی و اغلب نه روی صورت استفاده کرد.

 

درمپلن ها و موم بدن ممکن است بهترین عملکرد را بر روی صورت داشته باشند، اگرچه برخی از افراد با پوست حساس ممکن است با جوش ها مواجه شوند. درمپلن ها فقط برای موهای نازک و معمولا فقط روی صورت مفید هستند. از سوی دیگر، سیستم های IPL گران هستند و اغلب فقط در زیر گردن قابل استفاده هستند. آنها همچنین برای ارائه نتایج پایدار به زمان طولانی نیاز دارند. افرادی که پوست تیره تر یا پوست روشن تر با موهای روشن دارند ممکن است نتایج رضایت بخشی را مشاهده نکنند.

نوع مو

نوع موهایی که می خواهید بردارید در انتخاب محصول حذف موهای شما نقش اساسی دارد. موهای ریز و نازک به کرم‌های درمپلنینگ و رفع موهای زائد بهتر پاسخ می‌دهند، در حالی که موهای بلندتر و ضخیم‌تر به اپیلاتور، تیغ یا فناوری IPL نیاز دارند.

 

برخی از محصولات مانند کرم های رفع موهای زائد را نمی توان در ناحیه تناسلی استفاده کرد، اگرچه می توانند به خوبی در امتداد خط بیکینی کار کنند. به دنبال محصولات رفع موهای زائد باشید که برای موهایی که می خواهید بردارید، از ابرو گرفته تا پاهایتان، منطقی باشد.

 

کدام محصول برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی بهتر است؟

تیغ یک انتخاب مطمئن و کاربردی برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی در ناحیه حساس تناسلی است. برخی از موم ها ممکن است برای این ناحیه مناسب باشند اما مراقب پوست بسیار حساس و نازک در ناحیه تناسلی باشید.